Hallitus kokoontui ja suunnitteli vuoden toimintaa. KATSO TIEDOTE.

6.3.2024

Sappeen kyläyhdistyksen tiedote 2024

Tervehdys kaikille!

Kyläyhdistyksen hallitus kokoontui 25.2.2024 ja suunnitteli kuluvan vuoden toimintaa. Toivottavasti pääsette runsain joukoin osallistumaan. Mielellämme näkisimme myös vereksiä voimia mukana järjestelyissä ja uusia toimintaideoita. Soittele rohkeasti ja kerro miten voisit olla avuksi. Pienikin apu merkitsee paljon.

Merkitse siis seuraavat tapahtumat kalenteriisi ja tule mukaan!

• Ravintolapäivä lauantaina 25.5.2024 Lehdesmäessä
  • Kentänhoitotalkoot kevään mittaan
  • Tapahtumapäivä laavulla 24.8.2024 Sappeen kentällä
  • Vuosikokous 24.8.2024 klo 13

Ravintolapäivän suunnittelu on meneillään, ja toimijoita on luvassa. Jos innostut, ota yhteyttä ja tule tarjoamaan tuotteitasi ja osaamistasi. Ilmoittaudu Merjalle puh. 040 5460037.

Jäsenmaksulaskut lähtevät jäsenille toukokuussa, joten tarkkaile postiasi.

Kesän alussa ilmestyy jälleen Sappeen Sanomat. Yrittäjillä on mahdollisuus mainostaa palvelujaan, ja vastaanotamme kaikenlaisia juttuja mielellämme. Yhteydenotot Hilkka Henttonen puh. 050 3283665.

Kyläyhdistys myy yhdistyksen logolla varustettuja pipoja, t-paitoja ja kangaskasseja. Jäsenillä on mahdollisuus vuokrata yhdistykseltä grilliä, telttakatosta, astioita ja aggregaatteja edullisesti.

Seuraa ilmoitteluamme ilmoitustauluilla, Kuhmoisten sanomissa, nettissivuilla ja Facebookissa.

Nähdään tapahtumissa!

Terveisin Kuhmoisten Sappeen kyläyhdistyksen hallitus