Sappeen kyläyhdistys tiedottaa

15.2.2023

TERVETULOA MUKAAN MYÖS 2023!

Tervehdys kaikille!

Kyläyhdistyksen hallitus kokoontui 5.2.2023 ja suunnitteli kuluvan vuoden toimintaa. Toivottavasti pääsette runsain joukoin osallistumaan. Mielellämme näkisimme myös uusia vereksiä voimia mukana järjestelyissä. Soittele rohkeasti ja kerro miten voisit olla avuksi. Pienikin apu merkitsee paljon.

Merkitse siis seuraavat tapahtumat kalenteriisi ja tule mukaan!

• Ravintolapäivä lauantaina 20.5.2023 Lehdesmäessä
  • Kiepsaus kesään -tapahtumassa 10.6.2023 hernekeittoa soppatykistämme Kuhmoisten torilla
  • Iltatapahtuma lauantaina 29.7.2023 Sappeen kentällä
  • Vuosikokous elokuun loppuun mennessä

Ravintolapäivän suunnittelu on meneillään, ja toimijoita on luvassa. Jos innostut, ota yhteyttä ja tule tarjoamaan tuotteitasi ja osaamistasi. Ilmoittaudu Merjalle puh. 040 5460037.

Jäsenmaksulaskut lähtevät jäsenille toukokuussa, joten tarkkaile postiasi.

Kesän alussa ilmestyy jälleen Sappeen Sanomat. Yrittäjillä on mahdollisuus mainostaa palvelujaan, ja vastaanotamme kaikenlaisia juttuja mielellämme. Yhteydenotot Hilkka Henttonen puh. 050 3283665.

Kyläyhdistys myy yhdistyksen logolla varustettuja pipoja, t-paitoja ja kangaskasseja. Jäsenillä on mahdollisuus vuokrata yhdistykseltä grilliä, telttakatosta, astioita ja aggregaatteja edullisesti.

Laavutalkoot saataneen päätökseen.

Nähdään tapahtumissa!