Kyläyhdistyksen tiedote 2021

25.4.2021

Sappeen kyläyhdistys tiedottaa

Hei kaikille! Kyläyhdistyksen hallitus on kokoontunut, ja varovaisia suunnitelmia tehtiin. Talkoohommien toivomme etenevän kentällä, ja ainakin vuosikokous ja kesätapahtuma on suunnitteilla. Merkitse kalenteriisi ja tule mukaan!

- Kesätapahtuma Sappeen kentällä lauantaina 24.7.2021
- Vuosikokous lauantaina 24.7.2021

Jäsenmaksulaskut lähtevät jäsenille toukokuussa, joten tarkkaile postiasi.
Hallitus kokoontuu jälleen kesäkuussa. Toivottavasti koronatilanne ei kurita meitä enempää, jotta voisimme varmemmin suunnitella loppuvuoden toimintaa.

Kesän alussa ilmestyy jälleen Sappeen Sanomat. Yrittäjillä on mahdollisuus mainostaa palvelujaan, ja kaikenlaisia juttuja vastaanotamme mielellämme. Yhteydenotot Hilkka Henttonen hilkka.henttonen@luukku.com, puhelin 050-3283665.

Kyläyhdistys myy yhdistyksen logolla varustettuja pipoja, t-paitoja ja kangaskasseja. Jäsenillä on mahdollisuus vuokrata yhdistyksen grilliä, telttaa, astioita ja aggregaatteja erittäin edullisesti.

Kevään mittaan yhdistyksen talkooväellä on tarkoitus aloittaa laavun rakentaminen Sappeen kentällä.

Nähdään tapahtumissa! Terveisin Kuhmoisten Sappeen Kyläyhdistys Ry:n
hallituksen väki